Dettan

Dettan
På äventyr med Dettan

fredag 3 december 2010

Kameran är hämtad

Jag är imponerad! På em fick jag sms om att kameran kommit till "Gott om mål" = vår post. Wow, redan! Mindre än ett dygn efter sen vi beställt den. Snabbt iväg och hämtade kameran och på vägen hem köpte jag ett minne.


Här utanför vårt hus är det grått och ca -4 grader, men inom mig är det varmt och förväntansfullt. Plockar upp kameran och sätter batteriet på laddning. 


Nu inträffar något väldigt unikt! Jag studerar en instruktionsbok. Men Lennart har ju gett sig iväg på jobb, så då måste jag ju, för jag är nyfiken. Efter ett tag får jag dit nackband, minneskort och laddat batteri. Inte illa. Läser lite och knäpper några bilder. Känns bra. Resultatet får ni inte idag. Ni får vänta. Jag ska träna mera.
Men vill ni se fler bilder tagna med vår gamla kamera, får ni titta in på Galleri Elisabeth.

1 kommentar:

  1. Kul!
    Fast jag hade nog väntat tills instruktionsboks-freaken kom hem :-)

    SvaraRadera