Dettan

Dettan
På äventyr med Dettan

tisdag 6 september 2011

Ett dygn går fort

I går eftermiddag träffade jag Tanja. Hon fyllde år. Vi tog en promenad i stan och så avslutade vi med en skål för födelsedagsbarnet.
Senare på kvällen tog jag fram akrylfärgerna och testade dem. Jag har anmält mig till Gredelin, för att måla där under Jacquline Holmgrens ledning. Vi startar på torsdag, så jag behövde bli lite varm i kläderna.

Idag har det varit en del praktiska bestyr med att laga ett par jeans och så tvätta. Jag har dessutom varit ute med kameran för att fotografera P-hus till veckans hus på Galleri Elisabeth.

I kväll har jag varit på Rörelsegruppen och dansat Sumba. Jag tog inte ut rörelserna så mycket som förra veckan, så jag hoppas jag klarar mig från den intensiva värk. Räcker med det vanliga. Jag känner ändå, att jag blir mjukare och mer  rörligav dansen och det är skönt. Sen är det kul att göra något tillsammans med andra. Det är inte alls lika roligt att göra de dagliga stretchövningar här hemma.

En del har det blivit, men 24 timmar försvinner fort!

1 kommentar:

  1. ja jisses ja, ett dygn säger schwiss men lika fort går en vecka tycker jag!

    SvaraRadera