Dettan

Dettan
På äventyr med Dettan

torsdag 17 november 2011

Årsmöte

Sen jag skjutsat Lennart till jobbet, for jag ut till mamma i Skärblacka.
I kväll var hon och jag på Brf Annelunds årsmöte. Det var ett mycket positivt möte. Till våren ska det bli fönsterbyte. Mammas kommentar var, att då behöver vi inte tvätta alla fönstersidor mer. Neej, det räcker med två sidor på varje fönster. Så skönt! Jag önskar vi hade det så här också.
Efter mötet och övriga frågor var det kaffe och te med smörgåstårta. Det smakade mycket bra.

Nu är jag hemma igen och väntar på att Lennart ska ringa, så att jag kan hämta honom från jobbet.


1 kommentar:

  1. Det var en dröm när det gäller fönsterputsning att lämna dom gamla dåliga fönstren i huset och bara få kvar våra lättputsade här i lägenheten.
    Fast bara för att dom är lättputsade - inte sagt att dom blir putsade särskilt ofta för det. Idag skyller jag på regnet... :-)

    SvaraRadera