Dettan

Dettan
På äventyr med Dettan

lördag 4 februari 2012

Firat Anna

Under gårdagen höll jag mig inne. Kylan är inte bra för min värk, men annars lockade solen till att gå ut. Jag sysselsatte mig istället inne, med att måla några grunder till tavlor, samt att fota några som är färdiga.

Idag har vi varit till Finspång och gratulerat Anna. Tänka sig att det är 34 år sen hon föddes. Hu, så fort åren går. För Anna har tiden som mamma gått fort. På måndag börjar hon jobba igen efter sin mammaledighet. Noelle är nästan 9 månader. Nu blir det Patriks tur att vara hemma.

Den lilla gosan tar sig nu raskt fram i sitt-stående-hasande fart. Ingenting är längre säkert. Så härligt att se hennes nyfikenhet.

Medan vi fikade och åt tårta putsade sig Trollet.



3 kommentarer:

  1. Trollet är verkligen en fin kisse miss!Noelle kommer nog att se till att pappa blir sysselsatt hela dagarna!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag tror också att Patrik får fullt upp, men jag tror också att han gillar det!

      Radera
  2. Oj vilken vacker varelse !, kommer nog från landet Sötnosien anar jag...
    peter

    SvaraRadera