Dettan

Dettan
På äventyr med Dettan

måndag 16 april 2012

Praktiskt bestyr

Dagen idag har gått åt till praktiskt bestyr. Tvättat några maskiner och sen har jag klarat av min deklaration. Känns bra när det är gjort.
På em var jag och hämtade mina tavlor från Gredelin. Det blev tre tavlor sålda. Kul att några var intresserade. Det sporrar lite extra till att fortsätta måla.

I kväll har jag ägnat mig åt att titta på och gallrat bort en del av de foton vi tog. Jag återkommer med en summering av resan.

3 kommentarer:

  1. Stort Grattis till att du fick sälja några av dina fina tavlor! Det är du värd :)
    Nu ser jag fram emot summeringen av resan med ord och bilder... har ju följt med vartefter, men ser och läser gärna mer!
    Ha en bra dag!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Det måste va roligt att sälja alster som man målat! Grattis!

    Ser fram emot bilder!

    Ha de bra!

    SvaraRadera
  3. Måste vara roligt när man får sälja av sina alster, sporrar säkert till fortsatt skapande. Ser fram mot en summering av er resa, Finns säkert flera godbitar där som kan locka.
    3M

    SvaraRadera